Even voorstellen: JouwPersonalPlanner - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Even voorstellen: JouwPersonalPlanner - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Even voorstellen: JouwPersonalPlanner

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

09 Mei 2016 | Nederland, Rijswijk

Lieve allemaal,

Het is alweer even geleden dat jullie via deze weg van mij hebben gehoord en jullie weten dat als ik écht iets heb te melden dat ik wel van me laat horen. Bij deze dus! ;)

Eerst even een korte update na mijn laatste blog welke dateert van 30 oktober 2013, zo’n 2,5 jaar geleden;
- Met veel plezier werk ik nog steeds bij dezelfde werkgever; het blijft leuk!
- Al twee jaar woon ik nu in Rijswijk in een heerlijk zonnig appartementje, omgeven door parken en redelijk dichtbij mijn werk én Den Haag.
- De relatie heeft helaas niet lang standgehouden en ik ben alweer ruim 2 jaar vrijgezel… Gelukkig heb ik heel veel lieve vrienden en genoeg hobby’s, zoals -uiteraard- dansen!
Al met al vind ik mezelf nog steeds een lucky girl!

Maar waarom dan nu dus weer een bericht van mijn kant?
Omdat ik jullie graag aan ‘JouwPersonalPlanner’ voor wil stellen!

JouwPersonalPlanner is die ene sparringspartner voor als je het even niet meer weet. Of als je iets wilt organiseren en je weet gewoonweg niet waar te beginnen. Of als je he-le-maal geen zin hebt om het internet af te zoeken naar informatie over die ene vakantie of droomreis. Of omdat je gaat verbouwen of verhuizen en je je afvraagt hoe je dat nu het beste aan kan gaan pakken.

Met andere woorden:
- Loop je ergens tegen aan?
- Valt het je zwaar iets te regelen?
- Weet je niet hoe je iets aan moet pakken?
Twee weten meer dan één > vraag JouwPersonalPlanner!

Had je waarschijnlijk al door, maar ik ben dus ‘JouwPersonalPlanner’!
Ik denk graag mee met jou en anderen.
Dit heb ik altijd al leuk gevonden om te doen, maar nu pak ik het professioneler aan, zodat ik meer mensen kan bereiken en helpen.

Daarom mijn vraag aan jou: zou je mijn facebookpagina willen ‘liken’, zodat zoveel mogelijk mensen mij weten te vinden? Schroom ook niet om een bericht op de facebookpagina achter te laten over mij, zodat onbekenden kunnen lezen hoe jullie tegen mij aankijken en wat voor vlees ze in de kuip hebben!

Belangrijk gegeven; ik doe dit voor mijn plezier, náást mijn werk, en voor de tijd die ik erin steek geldt ‘JIJ bepaalt wat JIJ betaalt!’ Dus geef het door en denk aan mij als er iets te regelen/plannen valt. Ik help graag mee.

Binnenkort zal ook mijn website live gaan: www.JouwPersonalPlanner.nl en ik rij al rond in een prachtig bestickerde auto (bedankt, Pap!).
Je kunt al een kijkje nemen op de website, je wordt dan automatisch doorverwezen naar de facebookpagina > kun je die gelijk even ‘liken’ ;)

Dank alvast voor jullie reacties (en voor de reacties die ik al heb mogen ontvangen sinds ik 'live' ben) en een hele fijne en vooral heerlijk warme zomer toegewenst aan allen!!

Groetjes, Wieteke - JouwPersonalPlanner.nl
Bereikbaar op 06-13 4242 01 (mijn privénummer is nog steeds hetzelfde)

  • 09 Mei 2016 - 22:03

    Hendrik:

    Hoi Wieteke,

    Dit is een roeping voor jou.
    Sinds je uit Jirsum bent verhuist heb ik je wel gevolgd.
    Na onze gesprekken bij Switch vond en vind ik je een bijzondere vrouw.
    Ik hoop echt dat je iets moois kan doen voor de medemens.

    Groet Hendrik Wedman

  • 09 Mei 2016 - 23:31

    Lisanne:

    Hey lief dinnetje!
    Wat is dit een bijzondere reis en hij lijkt wel voor jou op maat gemaakt, fantastisch!
    Als ik alleen al naar mijn eigen reis naar Australië kijk heb ik zoveel aan je gehad:
    -samen ticket zoeken en boeken. Wat vond ik dat spannend en nu door jou kan ik het veel makkelijker en vol vertrouwen zelf
    -samen tas pakken. Ik had al een begin gemaakt, als ik dat had meegenomen had ik ws een hernia van het sjouwen haha. Logisch nadenken zat er even niet in en daar hielp je me bij.
    Ook deel je op verzoek info die nuttig zou kunnen zijn wat je zelf hebt ervaren of op internet hebt gevonden, zo fijn! En nooit opdringerig! Je legt nooit dingen op je laat het initiatief bij mij en in mijn ogen maakt jou dat een ideale personal planner.
    En voor mij ben je een bijzondere en inspirerende vriendin!
    Ga zo door, ben trots op je!
    Knuffie

  • 10 Mei 2016 - 12:14

    Janny Pronk Heijnen:

    Hoi Wiet,

    Daar ik niet op Facebook zit, wil ik je nogmaals via je reisverslag heel veel succes wensen.
    Ik hoop dat heel veel mensen van je diensten gebruik maken.
    Ik weet uit ervaring dat je heel veel voor elkaar kunt krijgen, zoals een onverzekerde gestolen koffer, en daar toch nog wat voor krijgen.
    Ondanks een pittige mail wisseling heb jij toch doorgezet.

    Dus rest mij alleen nog te zeggen dat iedereen die er behoefte aan heeft zeker met jou in contact moet komen om de problemen te bekijken.

    Warme groetjes
    Janny

  • 13 Mei 2016 - 15:15

    Rosa:

    Hoi Wieteke,

    Ik wens je heel veel succes met je extra job als .....Personal planner!!

    Groetjes, Rosa.

  • 22 Mei 2016 - 15:44

    Rick Karthaus:

    Hoi Wieteke,

    Organiseren is je ding. Goed idee om je talent voor anderen op deze wijze in te zetten.

    Veel succes gewenst.

    Rick

  • 06 December 2018 - 18:22

    Gieta Nandpersad:

    Hi Wieteke.
    Bij deze mijn gegevens.
    Lieve groet Gieta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2021
Totaal aantal bezoekers 48808

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: