Een andere 'echte' baan!! - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Een andere 'echte' baan!! - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Een andere 'echte' baan!!

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

23 Maart 2006 | Nederland, Sneek

Hallo allemaal,

Er gebeuren allemaal dingen tegelijk in mijn leven op het moment...:
Gister heb ik BJ naar de boot gebracht en uitgezwaaid... Dat was wel even slikken. Je kunt het je niet voorstellen hoe het zal zijn zonder elkaar zo'n lange tijd. Maar daar komen we natuurlijk vanzelf achter...!

De laatste tijd was ik alweer aan het solliciteren hier en daar, omdat ik had gehoord dat ik in mijn parttime-baantje tot half april kon blijven. Dit was ook niet zo heel erg, aangezien ik per dag nog maar een half uurtje écht werk had en de rest van de tijd volmaakte met een beetje internetten enzo!! Dat maakt je nou niet echt gemotiveerd. Wel jammer van de collega's enzo, want die waren wel erg gezellig.
Aan de hand van die sollicitatiebrieven was ik zelfs een paar keer uitgenodigd voor een gesprek en deze week heb ik gehoord dat ik een baan heb!!
Het is een fulltime baan in Grou als assistent manager/office manager/directiesecretaresse. Nu lijken dit hele dure functies, maar uiteindelijk komt het er vooral op neer dat ik als een duizendpoot daar rond zal lopen. Het bedrijf is een technische scheepsonderdelen groothandel en heeft momenteel alleen maar mannen in dienst...dat kan nog leuk worden!! Ik ben ook weer erg blij met het autootje, want zonder was deze baan nooit doorgegaan (het openbaar vervoer in Friesland is echt hopeloos).
Ik ga maandag al beginnen.... ik vind het wel erg spannend. En het leuke is dat ik, nu BJ weg is, gelijk goede afleiding heb.

Maar wel een boel veranderingen in één keer.

Gelukkig gaan we richting mooi weer en met dat achter de hand maakt het alles zonnig!

Ik hoop gauw weer iets van je te horen en wie zin heeft is altijd van harte welkom hier in Sneek. Ik zou het in ieder geval hartstikke gezellig vinden!

Nou, tot gauw maar weer.

Heel veel liefs en dikke knuffel van mij.

  • 23 Maart 2006 - 11:59

    Leander:

    Echt super leuk voor je dat je een nieuwe baan hebt gekregen. Zeker nu je Bart Jan...?(toch)op de boot heb gezet. Gefeliciteerd! je neefje!

  • 23 Maart 2006 - 16:12

    Resie:

    Goh een nieuwe baan en al zo snel, wie had dat nou kunnen denken ahum... Proficiat en dan voor 40 uur blijft er vast wel wat tijd voor te mailen toch!!! Lieve groetjes Resie

  • 24 Maart 2006 - 08:16

    Daniel:

    Hey hey,

    gefeliciteerd met je nieuwe baan. ik h oop dat je kan vinden in de mannencultuur bij de technische scheepsonderdelen groothandel. een autootje is dan ook wel chill. Veel plezier iig met je nieuwe baan. Zo te horen kan je er wel wat energie in kwijt.
    groetjes, daniel

  • 05 Mei 2006 - 16:28

    Gideon:

    Hai Wieteke, alles goed? gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik hoop dat het bevalt tussen de mannen, afleiding van BJ zal je zeker hebben ;-). Ik heb zelf ook een leuke baan en we zoeken nog meer mensen. Het is een grote farmaceut. Als je tijfels hebt bij je huidige functie of je bent nieuwsgierig, mail me dan. Ik denk namelijk dat het werk erg bij jou past. Groetjes,
    GIdeon

  • 18 Mei 2006 - 15:04

    Ties Timmerman:

    hey ik zag je naam bij schoolbank.nl staan leuk zeg ik hoop dat alles goed met je gaat mij ieder geval wel en wie weet spreek ik je eens groetjes Ties

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 48814

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: