Weer een stapje verder! - Reisverslag uit Irnsum, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Weer een stapje verder! - Reisverslag uit Irnsum, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Weer een stapje verder!

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

05 Oktober 2007 | Nederland, Irnsum

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een bericht heb achtergelaten. Aangezien ik nu weer op het punt sta een grote stap te nemen, vond ik dat die hier niet kon ontbreken...
De laatste keer dat ik heb geschreven was ik net verhuisd naar mijn geweldige paleisje... Het paleisje wordt steeds geweldiger...(het was nog niet helemaal af toen ik er ging wonen). Ondertussen is er al een geslaagd housewarming/verjaardagsfeestje geweest. Ik ben zelfs op vakantie geweest naar België/Oostenrijk/Italië/Duitsland samen met mijn vriendinnetje Mirjam en dat in nog geen 2 weken!!! Heerlijk was het.
Het minder leuke nieuws van de zomer van 2007 is het feit dat ik het helemaal niet leuk heb gehad op mijn werk op Waterpark Yn 'e Lijte.
Dit heeft ertoe geleid dat ik ergens in juli ben begonnen met solliciteren... na vele sollicitaties heb ik nu eindelijk een bedrijf gevonden waar ik helemaal voor wil gaan. Check technea.nl als je nieuwsgierig bent.
Vanaf 5 november ga ik een nieuwe start maken en hoop daar beter mijn plekje te kunnen vinden...

Met deze nieuwe baan hoop ik de rust te vinden, waarnaar ik zo ontzettend op zoek ben. Dat zorgt dan automatisch voor meer energie en zodoende hoop ik weer wat meer te kunnen ondernemen, zoals bijvoorbeeld op bezoek gaan bij mijn vriendjes en vriendinnetjes, ja, bij jullie dus!

Nou, dit was het wel weer even. Ergens eind december vernemen jullie wel weer iets van mij via deze site (of eerder op een andere manier!).

Veel liefs van mij.

  • 09 Oktober 2007 - 14:13

    Dion:

    hoi wiet, ben op logies bij m´n nieuwe vriendinnetje mireille, inmiddels ben ik kaptein op de astrid en seizoen is net voorbij, alleen nog naar zeeland terug varen voor de winter. nu even 10 dagen vrij. tot snel ergens, liefs dion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 48827

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: