Mijn eigen plekje.... - Reisverslag uit Irnsum, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Mijn eigen plekje.... - Reisverslag uit Irnsum, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Mijn eigen plekje....

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

13 Januari 2007 | Nederland, Irnsum

Hallo allemaal!!

Zoals jullie weten zit ik tijdelijk in een vakantiehuisje in het gehucht Warstiens.
Nu kan ik daar blijven tot 1 april....
Dat duurt niet zo lang meer en ik werd daardoor ook behoorlijk onrustig, ik probeerde van alles: op internet vragen en kijken naar woonruimte, woonstichtingen afbellen én naar koophuizen kijken.
En ja hoor, ik heb een huis gekocht!!
Een lief startershuisje uit 1981, het is een rijtjeswoning in een rijtje van vier, ik zit in één van de twee middelste.
Beneden is er een woonkamer met open keuken, een berging en in de hal een toilet.
Op de eerste verdieping is een overloop, douche en (nu nog) één slaapkamer, deze ga ik in tweeën delen.
De achtertuin is behoorlijk groot en ligt op het zuidwesten > ik kan niet wachten tot het zomer wordt!!! Ik heb óók een voortuin.
Het huisje is gelegen in Jirnsum, een rustig dorpje op 5 km afstand van Grou, dus ik kan op mijn fiets naar het werk!! Lijkt me heerlijk om weer wat lichaamsbeweging te hebben! Maar voor het slechte weer ben ik natuurlijk zeer blij dat ik mijn autootje heb!
De poezen hebben er ook een geweldige ruimte en ik hoef niet bang te zijn voor snelle auto's, want hard rijden gaat moeilijk in die wijk. Er zijn wel veel katten in de buurt, dus ik ben benieuwd hoe mijn beestjes zich op zullen stellen!!
Rond 23 februari krijg ik waarschijnlijk de sleutel en dan gaan we aan de slag! Heb je zin om rond die tijd een handje te komen helpen ben je natuurlijk van harte welkom!
Laat maar weten!

Nou, ik hoop dat met jullie ook alles goed is en wie weet tot gauw!!

Liefs, Wieteke.

  • 13 Januari 2007 - 11:13

    Arnoud:

    Hey wiet!

    gefeliciteerd met je nieuwe huissie! Het zal vast zoals je jezelf al aangaf een hoop rust geven.

    Maak dr een aangenaam stulpke van.

    En fietsen wordt nog een feest met deze stormachtige dagen!

    grtz,

    Arnoud

  • 13 Januari 2007 - 16:04

    Niels:

    He Wieteke,

    Supergefeliciteerd!!
    Ik mail je om iets af te spreken.

    Liefs,
    Niels.

  • 15 Januari 2007 - 08:27

    Jasper:

    Heeey! Dat is kicke! Ik heb natuurlijk meteen even gekeken wat het voor een huisje is: ziet er supercool uit! Gefeliciteerd!
    Dikke kus!

  • 15 Januari 2007 - 15:32

    Tessa:

    hiep hoi! Dat is snel bekeken dan! gefeliciteerd en geniet ervan x tess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 48813

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: