Een andere baan.... - Reisverslag uit Warstiens, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Een andere baan.... - Reisverslag uit Warstiens, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Een andere baan....

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

26 November 2006 | Nederland, Warstiens

Hallo allemaal,

Er gebeuren weer allerlei dingen in mijn leventje en niet negatief! Ik woon nu dus een aantal weken in het vakantiehuisje en dat is hartstikke leuk. De poezen worden langzaamaan een beetje vriendjes en ik raak al een beetje ingeburgerd in het mini-dorpje. Ik heb zelfs al een sinterklaasfeest meegemaakt in de kerk (knus, klein, lief, mooi) van het dorp. Klinkt vroom, maar het is daar nou eenmaal de enige openbare ruimte!

Maar nu het grote nieuws: Ik heb een andere baan!!!! Ik was al op zoek sinds september, maar zo makkelijk gaat dat dus niet...
Afgelopen week had ik ineens twee sollicitatiegesprekken (zo heb je niets en zo komt het tegelijk). Eén van de twee banen wilde ik ECHT hebben, de andere sollicitatie was meer om te oefenen.
De baan die ik ECHT wilde hebben, is het ook geworden: Ik blijf in Grou werken, op een vakantiepark dat het hele jaar geopend is (www.ynelijte.nl) als telefoniste/receptioniste. Het komt er uiteindelijk op neer dat ik daar alle gasten ontvang, boekingen regel, fulltime aanwezig ben, huizen/bungalows/stacaravans/bootjes e.d. verkoop en verhuur en het recreatiegebeuren regel in de zomer!
Alles bij elkaar kan ik er helemaal mijn ei in kwijt, aangezien ik al mijn ervaring van de makelaardij en het chartervaren (vooral het Duits praten) erin kan gebruiken. Je snapt dus wel dat ik er echt hartstikke blij mee ben. Qua verdiensten ga ik er ook nog op vooruit, dus ik mag niet klagen!
Ik begin 4 december al (lekker snel), dus heb nog een weekje om de boel netjes af te ronden bij Cuno. Er komt geen vervanging; mijn taken worden verdeeld onder mijn collegae en de holding. Dus hoef ook niet iemand in te werken. Met andere woorden: ik ga super het nieuwe jaar in!!

Nu nog een woning in de buurt. Maar daar neem ik even rustig de tijd voor. Ik heb tot 1 april, dus ik kan nog even!

Nou, dat was het wel weer even. Bij een volgende gebeurtenis horen jullie uiteraard weer van mij. Veel plezier in de maand december en tot gauw.

Liefs Wieteke.

  • 26 November 2006 - 17:30

    Liselotte:

    he wietje,
    Wat fijn dat alles zo goed gaat met je! Vind het nog steeds erg leuk om al je belevenissen te volgen en ik wens je heel veel plezier met je nieuwe baan.
    groetjes liselotte

  • 28 November 2006 - 20:03

    Gideon:

    Ha Wieteke. Leuk om weer wat te lezen van je. Ben altijd wel weer nieuwsgierig. Veel succes met je nieuwe baan. Ik hoop dat je leuke gasten gaat krijgen. Zelf ben ik ook nog op zoek naar werk in Rotterdam (IPO) weet je nog wat toevallig? Groetjes aan Liselotte -'t is zo'n lekker ding

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 48826

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: