Weer even een berichtje (werd tijd.....) - Reisverslag uit Irnsum, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Weer even een berichtje (werd tijd.....) - Reisverslag uit Irnsum, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Weer even een berichtje (werd tijd.....)

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

01 Februari 2009 | Nederland, Irnsum

Hallo allemaal!

Het laatste berichtje stamt van oktober 2007.... Dát kan natuurlijk niet! Nu is het wel zo, dat ik niet zo ondernemend meer ben en daardoor ook geen (verre) reizen maak.
Ik ben dus eigenlijk het grootste deel van de tijd te vinden in Jirnsum, Fryslân!

Het feit dat ik nu helemaal niet op vakantie ga heeft te maken met dat er nog genoeg te doen is aan mijn huisje en mijn heerlijke achtertuintje me al een geweldig vakantiegevoel geeft als het zonnetje schijnt en ik languit op een stretcher op het gras lig!!
Geen vakantie nodig (en scheelt daardoor ook een boel geld)!!

Mijn werk is nu www.technea.nl. Dat is sinds november 2007 en ik hoop er nog héél lang te mogen werken! Ik ben verkoopster van energiebesparende producten aan de zakelijke markt voor consumenten! Een product waar je helemaal achter kan staan verkoopt heel eenvoudig en dat maakt het weer erg leuk om te doen (het cirkeltje is rond).
Ik doe er zelfs nog iets met IPO > onze eigen lijn (www.go-green.nl) houd ik bij en ben verantwoordelijk voor het uiterlijk van deze lijn. Spannend, maar erg leuk!

Sinds dit jaar werk ik nog maar 4 dagen per week. Wát een genot! Elke woensdag ben ik vrij en dat bevalt enorm goed!! Ik wil nooooooit meer anders....

Verder sport ik regelmatig (heeft lang geduurd, maar ik heb het eindelijk weer opgepakt) en vermaak ik me heel goed met mijn vrienden!
Een vriend heb ik niet, maar ik mis het ook niet! Dus ik ga lekker op deze voet door. Het komt zoals het komt! En het laatste wat ik ga doen is op zoek gaan.....!

Dit jaar word ik 30.... een mijlpaal! Ik voel dat het een superjaar wordt! Voel je niet verplicht om iets van je te laten horen rondom mijn verjaardag > ik zit toch ergens ondergedoken. Niet omdat ik het zo erg vind om 30 te worden (integendeel; ik kijk er zelfs naar uit), maar omdat ik dit altijd doe en ik 'tradities' niet graag doorbreek!!

Bij deze wens ik iedereen een prachtig 2009 en ik waardeer het enorm als je even laat weten hoe het met je gaat!!

Veel liefs en een dikke knuf van mij.


  • 01 Februari 2009 - 17:39

    Sabine:

    Hee wieteke, leuk te horen joh dat het goed met je gaat!! In het kader van je werk vind je dit wellicht ook wel leuk om te lezen www.verantwoordverpakken.nl
    Ik begin morgen aan een Interim klus bij Johnson. Half 8 beginnen, dus half 6 op pfffff

  • 09 Maart 2009 - 18:57

    Emile Vrolijk:

    Hoi Wieteke, altijd leuk om wat van je te horen. Maar je moet mijn adres even veranderen in papavan@mickvrolijk.nl. Hier gaat alles goed, 30 wat dacht je van mij ik wordt dit jaar 40 !!! Achja merk er tot nu toe nog niet veel van. we houden contact, Miel

  • 06 April 2012 - 19:33

    Bart Fortuijn:

    Ik zit al te wachten op een nieuw verslag, haha....nou leuk je te gaan volgen, ik ben benieuwd waarheen jou zeeen je gaan voeren. Ik hoop voor jou enorme mooie ervaringen en verrassingen. Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 48819

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: