Habana > the place to be! - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Habana > the place to be! - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Habana > the place to be!

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

29 Juni 2012 | Nederland, Grootebroek

Lieve allemaal!

Wauw, wat was het weer heerlijk in Cuba, Habana! Geweldige tijd gehad!! De vakantie was opgedeeld in 3 delen:
Deel 1 > Heel veel dansen (les én uitgaan)
Deel 2 > Chillen met 3 andere meiden en verschillende Cubanen in eenzelfde appartementencomplex, dus samen ontbijten, dansen, dineren, uitgaan e.d. Echt supergezellig!
Deel 3 > Sightseeing binnen én buiten Habana met Ilse, af en toe begeleid door één of meerdere Cubanen! Veel gezien én geleerd over o.a. de cultuur.

Gisterochtend zijn we teruggekomen (na een zeer vermoeiende en lange vlucht), waarna ik gelijk ben gaan shoppen voor het volgende avontuur.
Onder het motto; als ik maar doorga, komt het vast goed met de jetlag!
Met die jetlag zit het volgens mij nu wel goed, maar mijn darmen en voeten/onderbenen zijn behoorlijk in protest. Ben er druk mee bezig om dat weer in orde te krijgen, zodat ik morgenochtend rond 10 uur fris en fruitig aan boord van de Thalassa kan stappen (Sumatrakade).

Ik ben heel benieuwd wat er in mijn volgende reisverslag zal staan en wanneer ik deze zal plaatsen....
Ik hou jullie op de hoogte!
Fijne zomer allemaal!!

Dikke knuf van mij.

  • 29 Juni 2012 - 14:00

    Tessa:

    Ha Wieteke!

    Ik vond het ook supergezellig met jullie de tweede week met zijn allen in het mooie appartementencomplex! Was echt helemaal goed! Ik heb nog wel een beetje heimwee hoor, maar dat zal vast (?) weer minder worden:)

    Heel veel plezier en succes op je volgende avontuur (avonturen), ik blijf het allemaal volgen & we zien elkaar hopelijk in Brazilië;)

    xx Tessa

  • 29 Juni 2012 - 16:50

    Ron:

    He Wieteke

    Goed om te horen dat je een mooie vakantie hebt gehad. Hier gaat alles zijn gangetje niet veel verandert in de paar weken dat je weg bent. Was eerst wel erg rustig dat er niemand tegenover me zat maar inmiddels zit Gerben op jou plekkie. Het aanzien was beter haha. Nog 2 weken werken en dan lekker vakantie. Veel plezier met je reizen en we horen weer

    Grtz Ron X

  • 29 Juni 2012 - 18:50

    Je (oude) Buurtjes:

    He Wieteke,

    Fijn om te horen dat je het fijn hebt gehad!! En nu op naar het volgende avontuur!! Wij missen je wel hoor, de mannen roepen nog regelmatig even naar je over de schutting....Liefs van ons.

  • 29 Juni 2012 - 18:50

    Je (oude) Buurtjes:

    He Wieteke,

    Fijn om te horen dat je het fijn hebt gehad!! En nu op naar het volgende avontuur!! Wij missen je wel hoor, de mannen roepen nog regelmatig even naar je over de schutting....Liefs van ons.

  • 30 Juni 2012 - 07:55

    Evert:

    Fijn dat je leuke vakantie hebt gehad. Veel plezier op je volgende avonturen en succes met het varen.
    'k mis het wel om van tijd tot tijd even een praatje met je te maken in de pauzes.

    groetjes Evert

  • 30 Juni 2012 - 08:48

    Sas:

    Whoehoe! Op naar een nieuw leven daar ergens op die mooie blauwe spannende wateren! Ik hoop dat je een mega tijd daar gaat beleven en alleen maar geniet, geniet, relativeer, geniet en geniet!!
    Terug bij het vrije blije, levendige actieve meisje wat iedereen versteld doet staan!
    Meis, geniet en we houden contact! Dikke knuffel

  • 03 Juli 2012 - 10:22

    Bart Fortuijn:

    Hey Wieteke,

    Dat klinkt super allemaal! Een soort wervelwind van ervaringen :-). Ik wens jou behouden vaart toe en uiteraard enorm veel plezier.
    Het moet toch iets fantastisch zijn de wereldreiziger uit te mogen hangen, beslist moet je hard aanpoten, maar de vrijheid die je ervaart zal geweldig zijn lijkt me. Succes en ahoy!

  • 12 Juli 2012 - 18:31

    Anselien Bonthuis:

    Hoi Wieteke,

    Hoe gaat het met jou?Zit je al op de boot?En hoe gaat dat,wat ben je allemaal aan het doen.Nou ik hoor het wel.

    Dikke kus van Anselien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 48841

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: