Lucky girl!!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Lucky girl!!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Lucky girl!!!

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

30 Oktober 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Lieve allemaal!

Tijd om me te vervelen heb ik de afgelopen maanden niet gehad; klussen bij mijn ouders (woonkamer grondig helpen opknappen), tante verhuizen (nieuwe kamer volledig helpen inrichten), vrienden bezoeken, mijn reis laten bezinken (poging tot...), solliciteren, soliciteren, solliciteren, met regelmaat weer sporten, veel kokkerellen (vind ik tegenwoordig leuk!!), dansen, dansen, dansen en .... mijn draai weer vinden en.... dat is gelukt!!!!

Er zijn nu ongeveer drie maanden verstreken sinds mijn thuiskomst en er is in die korte tijd ongelooflijk veel gebeurt (náást het rijtje wat ik hierboven heb opgesomd)! Ik kan het zelf amper bevatten... Vandaar even deze update! Hou je vast...

WERK
De afgelopen drie weken heb ik gewerkt bij een ontzettend leuk bedrijf en volgens het contract blijf ik er in ieder geval een jaar, dus de komende tijd ben ik daar doordeweeks te vinden. Met uitzondering van de woensdagen; want die heb ik lekker vrij. Ik werk namelijk 32 uur en dat dat mogelijk was maakte mij een ‘very lucky girl’ (tegenwoordig zijn er bijna alleen maar vacatures te vinden voor 40 uur of meer...!).
Het bedrijf heet Uniresearch en is een onafhankelijk subsidieadviesbureau op het gebied van technologische innovatie. Ze werken voor opdrachtgevers in heel Europa. Zij informeren over subsidiemogelijkheden, vragen subsidies aan en verzorgen het administratieve traject. Mijn functie binnen dit bedrijf is management/project assistent (samen met twee anderen) en dat is precies wat ik zocht! Het is een zeer afwisselende baan (vele verschillende subsidieprojecten) en ik heb ontzettend leuke collega’s. Uniresearch zit in Delft en dat is op fietsafstand (ong. 10km) van mijn huis…..

WONEN
Mijn huis??? Jaja, ik heb ook een eigen plekje gevonden (na ong. 16 maanden zwerven…!!); voor een half jaar heb ik een één-kamer appartement met eigen douche, toilet en keuken op maar vijf minuutjes fietsen van het centrum van Den Haag (het is vergelijkbaar met het appartement in de Bierstraat waar ik ruim vier jaar heb gewoond). Ik hoef nu geen grote verhuizing te doen en kan op deze manier rustig wennen aan mijn nieuwe job én het leven in Den Haag en na dat half jaar zie ik wel weer verder… Binnen een week nadat ik te horen kreeg dat ik de baan had, had ik dit huisje al gevonden. Wederom een ‘lucky girl’…
Als je zin hebt om langs te komen; laat iets van je horen en we spreken wat af! Vind ik héél gezellig!

RELATIE
Maar……dit was nog niet alles…… Hoe ‘lucky’ kan iemand zijn….???
Na zeven jaar (!!) vrijgezel te zijn geweest heb ik nu een ontzettend leuke, Hollandse, lange, blonde, dansende vent ontmoet! Dansend? Ja, inderdaad, dansend! En….hij woont in Den Haag! Nou vraag ik je!! Hahaha.
Hij heet Sjors, is 31 jaar, is vreselijk leuk, superhandig en we hebben heel erg veel lol samen!!

VAKANTIE
Ennuh….ik durf het bijna niet te zeggen, maar….ik ben ook nog even naar Zuid-Spanje (Sevilla) op en neer gevlogen om mijn lieve vriendinnetje Ilse op te zoeken die daar een taalcursus met werkervaring (op)doet. Onder het motto ‘nu kan het nog en hoef ik geen vrij te vragen’ ben ik daar heengegaan vóór mijn nieuwe job begon. Heerlijk om nog even in die goddelijke temperaturen (á 35 graden) te mogen/kunnen vertoeven en gezellig bij te kletsen/knuffelen met mijn dinnetje!!

Ik voel mij momenteel ‘the most lucky girl you can imagine’!!! En daar geniet ik met volle teugen van. Je begrijpt nu misschien ook wel dat ik maar amper kan bevatten wát een geluk mij ten deel is gevallen…
Voorlopig ga ik dit eerst maar eens lekker laten bezinken, er ontzettend van genieten en als er weer iets bijzonders gebeurt, zijn jullie de eersten die het horen!! ;)

Fijne winter alvast! Hele dikke knuf van een overenthousiaste en superblije Wieteke!!

  • 30 Oktober 2013 - 17:15

    Je "buurtjes"!:

    We gunnen je dit alles van harte! Geniet er lekker van meid!

    Liefs uit Friesland

  • 30 Oktober 2013 - 17:58

    Rosa Kruyssen:

    Hey Wieteke,

    Jeetje, wat een goeie berichten, heel fijn voor je, dat het allemaal zo goed verloopt en dan ook alles naar het zin!!!
    Ik wens je heel veel plezier met alles daar!!

    Liefs, Rosa.

  • 30 Oktober 2013 - 20:20

    Evert:

    Hoi Wieteke,

    hartistikke leuk om allemaal te horen. Ook nog een dansende vriend !!
    het is je van harte gegund hoor
    groetjes Evert

  • 30 Oktober 2013 - 20:58

    LANKESTER IRIS:

    alles inderdaat even wonderbaar,,,mijn grootste wens(laat dit geluk je niet ontsnappen)veel geluk voor de toekomst.ben steeds fier dat ik je heb leren kennen,,,klink dat allemaal goed in mijn nederlands taaltje???in t' frans LE BONHEUR SE MERITE ET TOI TU LE MERITES

  • 30 Oktober 2013 - 23:20

    Freek Eilander:

    Hoi moidje, hier ff een reactie uit West-Friesland. Ik zit hier met een glimlach op mijn gezicht ba het lezen van jou verslag. Mijn pa zei altijd: "ieder krijgt wat hem of haar toekomt". Dus goed gedaan. En uit ervaring kan ik je zeggen dat die woensdag vrij echtwel heel erg lekker is. Dus als je op je VRIJE (ik denk,ik wrijf het er even in :)) woensdag eens een bakkie wil komen halen, ben je van harte welkom in het nog altijd mooie West-Friesland. Ps dikke knuffel van Joyce en de kinderen xxx

  • 30 Oktober 2013 - 23:57

    Annet Van Zeijst:

    Hoi Wieteke
    Ik vond het erg leuk om al je berichten te lezen...je bent dan even in een hele andere wereld..
    En wat leuk dat het zo goed met je gaat!
    Ik wens je heel veel plezier en geluk op je levenspad, samen met je dansende Sjors
    Warme groet
    annet

  • 31 Oktober 2013 - 09:07

    Marijke:

    Hé Lucky girl,
    wat heerlijk te lezen hoe goed het je gaat.
    Genieten en gefeliciteerd!
    Lieve groet, Marijke
    (Jirnsum-A'dam)

  • 31 Oktober 2013 - 10:30

    Greetje:

    Wat ontzettend leuk om te lezen! Ik heb nog kookboeken voor je mocht je die nodig hebben.
    Tabee van tante Gree

  • 31 Oktober 2013 - 16:01

    Hendrik:

    Hoi Wiet,

    Ja naar zo'n lange reis van huis is het wel wennen aan een nieuwe omgeving,dingen die weer moeten.Dat is vaak het vervelendste,"moeten".
    Ben blij dat je eem stekje hebt gevonden waar je je thuis voelt.
    Niet meer alleen thuis komen,iemand waar je tegen aan kunt lullen en vooral liggen haha.
    Nou geniet ervan.

    Tút Hendrik

  • 31 Oktober 2013 - 20:21

    Lisanne:

    Ik krijg gewoon energie door het lezen van je update, heerlijk! Je bent echt een topper!
    Je kunt het geluk noemen, maar je maakt het zelf en daar heb ik echt heel veel bewondering voor. Ik leer steeds van je, zo fijn om samen te groeien
    Heeeeeeeele dikke knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1911
Totaal aantal bezoekers 48824

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: