De waarheid... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu De waarheid... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

De waarheid...

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

29 December 2005 | Nederland, Sneek

Hallo allemaal!

Allemaal een fijne kerst gehad? Bij deze wens ik jullie allemaal een mooi uiteinde en dat het nieuwe jaar knallend mag beginnen!

De titel van dit verhaaltje is "de waarheid". Ik vond dat ik daar maar eens mee moest komen. Misschien hadden sommigen het al door, maar het varen op de Engelina is me niet zo goed bevallen als ik gehoopt had. Helemaal niet zelfs... Dus ga ik niet door met varen. Ik denk namelijk dat een andere boot het probleem niet op zal lossen.

Bart-Jan gaat wel door met varen en we zullen wel zien hoe dat samen gaat. Het is natuurlijk een hele omschakeling: van 24 uur per dag samen naar > elkaar misschien 1 weekend in de maand zien....
We zijn erg benieuwd hoe dat allemaal zal verlopen.

Het werk wat ik nu doe is in principe tijdelijk, maar als het gaat zoals me hier wordt voorgespiegeld kan ik hier waarschijnlijk wel blijven. En dat zou natuurlijk heel fijn zijn.

Om elkaar in de zomer te kunnen blijven zien gaan we op zoek naar een autootje (van het openbaar vervoer wordt je daar niet echt blij). Dus als je ergens iets te koop ziet staan of je hoort via via.... laat het ons dan weten!

Nou, dit was dan weer even een update.
Tot een volgende keer.
Liefs, Wieteke.

  • 29 December 2005 - 09:52

    Bas:

    Ha Wiet!

    Tijd weer niet gesproken! Lees ik nou dat je stopt met varen? Een goed einde en een mooi begin gewenst!

    XB

  • 29 December 2005 - 11:03

    Resie:

    Hallo,
    Dat was schrikken. De waarheid, daar kan je van alles bij denken. Gelukkig wordt je daar altijd weer wijzer van en dat is niet verkeerd. Hoe het met jullie samen verder loopt met zo weinig tijd voor elkaar, phoe dat zal niet makkelijk zijn, erg veel missen denk want jullie zijn altijd mooi bezig samen, wat ik zo mee heb gekregen. Ook een heel goed eind en kei fijn 2006. Lieve groetjes Hans en Resie

  • 29 December 2005 - 13:49

    Gideon:

    Shit! Dat had ik niet verwacht. Ik lees natuurlijk alleen hier de verhalen en die waren altijd erg positief. Sterkte, meid.

  • 30 December 2005 - 11:10

    Joost:

    Een nieuw jaar, een nieuw begin is misschien helemaal niet zo gek! Voor mij ook dat @*$!@ frisia eindelijk verlaten. Had ik misschien ook eerder moeten doen. Maar ja, soms loopt het zo. De beste wensen voor 2006! groetjes, Joost

  • 02 Januari 2006 - 22:55

    Marta:

    hoi Wieteke!

    Als je misschien al weet, ben ik nou de nederlandse taalkunde studente en kan redelijk nederlands spreken :) ik ben erg toevreden met mijn studie...Ik weet wel, dat ik goed uitgekozen heb.

    groetjes en de beste wensen voor 2006.
    doe de groeten aan Bart-Jan

  • 22 Januari 2006 - 15:50

    Arie-Jan:

    Nou dt moet nu wel gaan lukken met mijn sunny onder je kontje! :-) Welk werk doe je nu eigenlijk, dat heb je niet verteld. En waarom ga je niet meer op de boot varen, wat waren jou bezwaren? (niet alle details vertellen, maar globaal)

    ik hoop snel weer iets te lezen hier en ook wat foto's van jou op de motorkap van de sunny die jullie van mij hebben zouden niet mistaan natuurlijk. Maarja het vriest nu dus ik weet niet of je een zwakke blaas hebt.

    ciao!

    Arie-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 48780

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: