Eindelijk.....werk!!! - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Eindelijk.....werk!!! - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Eindelijk.....werk!!!

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

10 December 2005 | Nederland, Sneek

Hallo allemaal!

Nou, ja, eindelijk... Zat eigenlijk nog maar 2 weken officieel werkloos thuis. De periode daarvoor was vooral uitrusten en vakantie vieren!! Dus eigenlijk heb ik ontzettend veel mazzel. En daar ben ik dus ook erg blij mee.
Maar eerst nog even een hele korte update van onze geweldige vakantie op de Canarische Eilanden. De laatste keer dat ik schreef waren we nog op Gomera. Vlak daarna zijn we met de veerboot naar La Palma gegaan en daar zijn we 5 dagen geweest. De temperatuurverschillen waren daar behoorlijk groot (9 tot 26 graden!), dat was wel ff wennen! Hele afwisselende natuur hebben ze op dat eiland; van zwarte lavagronden tot jungle-groen en kale pijnbomen en natuurlijk allerlei soorten en kleuren steen boven de 2000 meter (das boven de bomengrens). Allemaal zeer indrukwekkend. Maar 5 dagen was wel genoeg vonden wij; we wilden weer naar de warmte...
Dus namen we de boot naar Tenerife en gingen daar weer op zoek naar een huurauto. Dit keer kregen we een oudje onder onder onze kont en dat hebben we geweten ook: pech langs de weg!! Gelukkig was het in de buurt van het verhuurbedrijf en binnen een paar uur hadden we weer een rijdende auto! Leuk avontuur. Tenerife hebben we ook helemaal verkend en zijn zelfs helemaal bovenop de Teide geweest (ong 3800 meter).
De terugweg is ook voorspoedig verlopen en eenmaal thuis hoorden we van de tropische storm die toen over de eilanden trok. Wel een prettige gedachte dat we toen alweer in Nederland waren, ook al was het hier verschrikkelijk koud...!!
Thuisgekomen was er in onze vakantieperiode CV aangelegd. Dus nu zijn alle ruimtes in huis heerlijk verwarmd > wat een genot!
En dan komt het gedoe met CWI en UWV. Dat zal nooit mijn hobby worden denk ik. Al die formulieren en regeltjes, bah... Dus daarom ben ik nu extra blij, want komende dinsdag (13 december) kan ik beginnen met mijn nieuwe baan.
Het is een baan bij het koffie- en theeconcern de Drie Mollen in Bolsward. Dat bedrijf is na Douwe Egberts de grootste in Nederland. Nu verwacht je misschien dat ik daar iets met verpakkingen ga doen, nou, niets daarvan!! Voorlopig... Ik ben aangenomen om de administratief assistente van de inkoper van de koffiegrondstoffen te zijn! In principe tijdelijk, maar wie weet...(zei hij zelf). En dan heb ik natuurlijk ook al een ingang in het bedrijf en kan ik misschien wel doorgroeien en uiteindelijk mijn verpakkingskennis benutten! Voorlopig is het voor 3 dagen in de week en dat vind ik meer dan genoeg. Nu kan ik in alle rust weer wennen aan het 'kantoorleventje'. En genieten van ons lieve poesje: Rana (nu 8 weken).
Nou goed, hier hou ik het ff bij. Vanaf volgende week heb ik waarschijnlijk eindelijk weer internet en dan zal ik wat meer van me laten horen!

Veel plezier allemaal straks met kerst enzo en tot een volgende keer.

Liefs, Wieteke.

  • 11 December 2005 - 02:51

    Daniel:

    Hey wieteke,

    goed om te hoen dat je weer werk hebt.
    je zal er swinters toch aan moeten wennen joh, dat 'kantoorleventje'. Als je het maar naar je zin hebt en leuke collega's hebt. Ik hoop dat alles verder goed gaat. Hier in den haag gaat alles ook goed. Pas verhuisd naar een ander appartement, ongeveer 1 km van waar ik eerst woonde. bennog niet echt klaar met inrichten enzo, maar dat mijzelf kennende...
    tot snel hopelijk!

  • 11 December 2005 - 13:02

    Bergie:

    Ha Wieteke, welkom terug!. De Canarische eilanden klinken erg goed maar na een jaar warmte voor mij vind ik het wel meevallen hier in NL. Ik heb het buitenleven leren waarderen. Ik woon in nu Rotterdam en zoek naar werk. Jij succes met je nieuwe baan! Ik was pas nog op een IPO-borrel en dat was heel gezellig, volgende keer moet je maar mee.

    Groeten, Gideon

  • 16 December 2005 - 18:36

    Alex:

    Gefeliciflapstaart met je nieuwe baan, je wordt nog een ipoer, kus Alex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 48918

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: