Een AUTO...!!!!! (zie foto) - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Een AUTO...!!!!! (zie foto) - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Een AUTO...!!!!! (zie foto)

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

19 Februari 2006 | Nederland, Grootebroek

Hallo allemaal,

Het is eindelijk zover > Wieteke heeft eindelijk haar eigen vervoer!
Van Arie-Jan (oud IPO-studiegenootje) hebben we zijn Nissan Sunny overgekocht. Het autootje is al bijna 17 jaar oud en doet nog steeds hard zijn best!! Met pap als monteur zijn we natuurlijk ook heel erg blij, want die heeft er de afgelopen tijd voor gezorgd dat het autootje helemaal in orde is (tja Arie-Jan, er moest tóch nog het één en ander aan gebeuren!).
Door het autootje zitten we nu niet meer zo aan Sneek vastgekleefd én kan ik BJ makkelijk(er) opzoeken als hij vanuit Kiel vaart komend seizoen. Dat seizoen gaat dit jaar ook al vroeg van start. Half maart gaat hij al op de boot....dat zal flink wennen worden...voor ons allebei.

We hebben ook twee hele stoere vouwfietsjes gekocht met hele kleine wieltjes... Met een erg grappig inklapsysteem. Ergens is er ook een foto van te vinden hier op de site.

Er zijn wat veranderingen gekomen in het werk dat ik doe en dat zijn de werktijden. Ik werkte eerst wo-do-vr. En eigenlijk verveelde ik me een beetje op de ma-di... Ik wilde dat wel anders zien, dus na overleg hebben we besloten dat ik elke middag kom werken. Dan heb ik dus elke ochtend vrij (kan ik zelf beslissen of ik wil liggen blijven of niet) én heb ik elke dag een doel om op te staan!
Ik zie dat wel zitten!

Ondertussen kijk ik wel rustig uit naar een baantje ernaast. Maar ik heb de luxe dat dat geen moeten is. Het zou leuk zijn als het lukt en zo niet, dan is er ook geen probleem. Ideaal hoor!

Iedereen die nu of binnenkort op wintersport/vakantie is/zal zijn wens ik heel veel plezier en hoop dat jullie heelhuids thuiskomen!!

Tot gauw maar weer!

Heel veel liefs van mij.

  • 19 Februari 2006 - 15:07

    Resie:

    Het is geweldig die auto en waar zouden we zijn zonder Leo. By the way hoe ligt ie eigenlijk. Ben melig vandaag, maar had je al in de gaten natuurlijk. Groetjes Resie

  • 23 Februari 2006 - 22:16

    Tess:

    hey Wieteke,

    sorry voor een tijdje geen gehoor van mijn kant. Weer veel gebeurt hier... dank je voor je kaartje, was lief! we moeten snel weer bijkletsen x

  • 03 Maart 2006 - 12:56

    Lenie:

    Hoi Wieteke,
    Fijn hoor, eigen vervoer.Dubbbel op auto en fiets(je).
    Die stoere vouwfietsjes heb ik al verschillende keren gezien in/bij de trein. Heel handig mee te nemen, maar rijden ze ook prettig? Daar ben ik eigelijk wel benieuwd naar.
    Veel succes en geen pech tijdens je ritten naar Kiel...!!!
    liefs, Lenie

  • 26 Juli 2006 - 09:15

    Arie-Jan:

    Hey Wieteke,

    Hoe is t met mn grijze Nizzan Zunny!? Met dit weer lekker Sunny met dat dakje open he!! Kan er ook helemaal uit maar dat heb je al gezien toch?

    mat moest er aan gebeuren dan? Jou vader heeft er zeker een nieuwe van gemaakt! :-) En hij was al zo fijn.

    Mijn leasewagentje is wel leuk maar erg klein. Hopelijk krijg ik eind dit jaar een grotere :-P hehe. Dan kunnen de koters ook erin. Die mannen groeien als kool

    Is het daar nou ook zo warm in Fryslan? :-)

    cheerszz!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 48777

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: