Nieuwe 'avonturen'..... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Nieuwe 'avonturen'..... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Nieuwe 'avonturen'.....

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

17 Juli 2006 | Nederland, Sneek

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk weer eens iets meegemaakt...!!!
Niet dat het hier zo saai is; het bevalt me hier super. Maar het gaat wel allemaal heerlijk rustig zijn gangetje. Tot een paar weken geleden!!
Ten eerste ben ik met BJ op vakantie geweest in de camper van zijn vader. Wat een supervakantie was dat. Ik haalde BJ op in Kiel en toen zijn we doorgereden naar Denemarken. Daar zijn we in het noorden met een ferry overgestoken naar Zweden en daar heerlijk rondgetoerd... Af en toe een camping, af en toe in de wilde natuur > geweldig!! Wat een vrijheid heb je met zo'n camper en natuurlijk ook een luxe; je hebt alles bij je. Het was gelukkig niet zo'n vierkante camper met overhangende voorkant, maar een verhoogde VW Transporter. Dus echt zo'n lief klein dingetje > ideaal voor ons!
Uiteindelijk zijn we weer in Denemarken beland en daarna weer in Kiel. Het was heerlijk weer (in tegenstelling tot wat iedereen altijd denkt). In Kopenhagen hebben we ook een nachtje vertoeft. En hebben heerlijk toeristisch een rondvaartochtje gemaakt en hebbben ons laten rondrijden in een Rikshaw. Erg leuk allemaal. Maar.... toen ik thuiskwam bleek dat Rana de benen had genomen... Dat was een mindere thuiskomst. De oppas voelde zich ontzettend lullig (logisch) en had al iedereen op het Eiland (daar woon ik) gemobiliseerd, maar het had nog niet geholpen. I.p.v. lekker nagenieten van de vakantie werd er een grote zoekactie op touw gezet. Er kwamen wel wat reacties op, maar dat waren steeds andere katten...
Tot vandaag!! Ik kreeg een telefoontje van iemand die naar het asiel had gebeld. Om een lang verhaal kort te maken > na 2 weken zonder Rana is ze weer bij me terug.
Ze is niet helemaal de oude, maar ik denk dat ik haar nog even de tijd moet gunnen.
Dus nu kan ik alsnog gaan nagenieten sámen met Rana...
Het werken wordt steeds maar leuker, lijkt het wel. Heb het er echt ontzettend naar mijn zin. En het weer is natuurlijk goddelijk en dan hoor je me sowieso niet klagen.

Hoop iets van jullie te horen, over wat er allemaal wordt uitgespookt. Ik wens jullie allen een heerlijke voortzetting van de zomer toe en tot snel.

Heel veel liefs en dikke knuffel van mij.

  • 30 Juli 2006 - 13:15

    Marrig:

    Nou nou, lekker hoor met de camper er op uit! Ik heb het zelf nooit gedaan, maar zou het zelf wel ook heel graag eens willen, of wel meer dan eens. Puur om het idee van vrijheid dat ik erbij heb, dat jij nu ook beschrijft, te kunnen ervaren.
    Jeetje maar niet leuk om zo terug tekomen. Ik zou ook helmaal gek worden als 1 van mijn katten of deide weg zou(den)zijn. Ben blij voor je dat ze weer terecht is. Geniet daar idd maar lekker van.

    Groetjes Marrig

  • 01 Augustus 2006 - 11:41

    Lenie:

    Leuk dat er in je site zo af en toe weer wat belevenissen van je/jullie te lezen is!!
    Met een camper op vakantie lijkt me heerlijk, alles bij de hand!!
    Fijn om zo een weekje samen bij te tanken.
    Is Rana alweer een beetje de oude na zijn avontuur in jullie vakantie?

    Liefs XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 48768

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: