Jajajajaja!!! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Jajajajaja!!! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Jajajajaja!!!

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

10 April 2005 | België, Antwerpen

Hallo allemaal!!

Het is nu officieel (heb nog geen diploma gezien, maar dat maakt me niet uit): ik ben volledig, helemaal klaar met school, want ook de zeevaartschool heb ik met goed gevolg afgelegd. Dus nu ben ik ingenieur én stuurman!!! Ik ben helemaal happy.

Op het moment liggen we met het schip op het droge in Yerseke (Zeeland). En vandaag zijn we met de bus van de baas even een uitstapje aan het maken naar Antwerpen. Eventjes weg!
Als het goed is, gaan we 17 april eindelijk de reis ondernemen richting Duitsland. Om ons daar dan klaar te maken voor ons eerste reisje met gasten, we zitten nu al bijna vol voor die eerste week in mei, dus dat gaat een heel gezellig weekje worden met al die bekenden!

Vanuit Kiel zal er een volgend bericht komen en waarschijnlijk ook over Wim...

Voor nu: veel werkplezier voor allen ;) en tot gauw.

Veel liefs van mij.

PS:
Hilda & Peter: bedankt voor de tas, die werkt echt supergoed!!
Iris: Mis je.... Hoop dat het weekje en ons 15-jarig jubileum doorgaat...!
Gabrielle: Gaat alles goed met jou en Pol?? Vindt het jammer dat we nou geen uren meer aan de telefoon kunnen hangen...
Resie: ik geloof dat we je man weer een tijdje meenemen...gaat dat allemaal goedkomen? Hou van je.
Evie: Zet ´m op de 13e en tot gauw > dikke kus.

Dat was het ff voor nu, volgende keer meer!

  • 10 April 2005 - 19:05

    Resie:

    Mooi joh, is goed gaat goed het is gewoon super. Leuk trouwens zo'n kontakt liefs en groetjes.

  • 10 April 2005 - 21:13

    Liefs, Xxx Mam:

    heel blij voor je/jullie!!
    dat wordt weer een hele tijd smsjes.heel veel plezier en succes daar op de Oostzee!

  • 11 April 2005 - 01:13

    Gideon:

    Gefeliciteerd Wieteke. Niet te veel Mosselen eten in Ysse! Oh nee, daar is het seizoen nog niet voor. Je zal nog wel genoeg seafood tegenkomen op je reis. Kan je een beetje vissen trouwens?
    Huggies-G

  • 11 April 2005 - 07:18

    Liselotte:

    gefeliciteerd! super dat het allemaal zo goed gegaan is. geniet ervan.

  • 11 April 2005 - 09:38

    Iris:

    mis jou ook!!
    En: ik heb een baan!! Bij dat bureau waar ik vorige week op gesprek was. Ja t kan snel gaan....
    Weet dus niet hoe het gaat gaan met ons jubileum?! Want dat zou mijn 1ste of 2de week daar zijn. Tja ik laat het je nog weten.
    Relax nog een beetje, en we bellen snel.
    KUS

  • 13 April 2005 - 07:45

    Daniel:

    Nice going Wieteke,

    gefeliciteerd met je stuurmanschap :)
    ik bel je binnenkort ff.
    groetjes
    daniel

  • 18 April 2005 - 15:11

    Mam:

    Hoe is het Wim deze eerste reis vergaan?? Veilig en wel (zeeziek geweest?) aangekomen in dat voor hem zo verre land?

  • 26 April 2005 - 08:30

    Menno/gordon:

    He jongelui. Nog even en dan gaan we los. Wij hebben er erg veel zin in. Wij komen in de loop van zondag middag. Ik, Menno, heb nog een nachtdienst. Bevalt het al en zijn jullie al gewend aan de zee? He groetjes en tot gauw.

  • 26 April 2005 - 12:10

    Wieteke!:

    Ja, we zijn eindelijk in Kiel, zijn alweer een beetje gewend aan het schommelen en alles is goed verlopen! Met Wim is ook alles goed. Hij heeft wel wat stress gehad, maar nu is alles weer ok. Van hem een foto bij het volgende bericht... Bedankt voor jullie reacties > heel leuk! Liefs van ons.

  • 06 Mei 2005 - 09:22

    Iris:

    Hoi hoi! Ben benieuwd naar hoe het nu gaat daar ver weg op de boot! Hier alles op rolletjes. Begonnen met de nieuwe baan. Is toch wel heel leuk hoor. In de mail staat alles uitgebreid. veel liefs en veel plezier, kus iris

  • 16 Mei 2005 - 13:30

    Frederike:

    Hoi daar, alles goed daar?! Leuk geweest op de stortemelk?
    Ik heb uiteraard jullie postadres niet opgeschreven. Kun je me dat nog even toemailen?! BVD
    Liefs Frederike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 48769

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: