Wie gaat er mee in mei? - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Wie gaat er mee in mei? - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Wie gaat er mee in mei?

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

23 Februari 2005 | Nederland, Sneek

Hallo allemaal!

Er gebeurt op het moment maar weinig, behalve dan dat we steeds meer plannen krijgen voor het varen en het steeds dichterbij komt en 'echt' wordt...!

Er is echter één ding wat we op dit moment aan het proberen zijn en dat is om de eerste week van mei (week 18 ) allemaal vrienden, familie en kennissen aan boord mee te hebben en daarmee gezellig rond te varen op de Oostzee. (Opstapplaats: Kiel).
Het gezelligste is het als de boot een beetje vol zit (22 man). De kosten zullen dat zijn wat we gebruiken, dus dat kan nooit zoveel zijn!

Als het je leuk lijkt om een vroege vakantie te hebben en er even lekker uit te zijn, bel ons dan even zodat we kunnen gaan bepalen hoe en wat!

Verder is er weinig nieuws vanuit Sneek. Het is hier erg rustig in de winter...maar vervelen zullen we ons niet!

Tot de volgende keer maar weer.

Liefs Wieteke.

• 31 Maart 2005 - 14:29

Vera:

Hallo Wieteke,

Ik denk ik wacht even met een berichtje sturen dan is het suprise effect groter.

Hoe gaat het met jouw? Ben je al helemaal geslaagd voor je schippersdiploma?

In de tekst hierboven zie ik dat je week 18 gaat varen. Over een maand dus.
    En heb je er al een beetje zin in? Stomme vraag natuurlijk, JAJAAAA!!!!

Hier bij Heineken bevalt het me erg goed, leuke collega's en een leuke job.

ik zal snel nog een keer schrijven

grtn veer