Vaarschema + Prijzen - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Vaarschema + Prijzen - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Vaarschema + Prijzen

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

17 Januari 2005 | Nederland, Sneek

Hallo allemaal!!

Er is iets meer duidelijkheid wat betreft het vaarschema:
Als jij zin hebt om mee te varen of iemand/een groep kent die het graag wil of je kent/bent een bedrijf dat een bedrijfsuitje wil, let dan op de volgende informatie en geef het door!!

Er zijn nog mogelijkheden om te varen in april, mei en een gedeelte in juni.
Voor de overige maanden zijn er overtochtjes waar we altijd een extra hand bij kunnen gebruiken. Dus je kunt altijd bellen als je geinteresseerd bent.
En, oh ja, voor directe vrienden en familie valt er natuurlijk altijd te praten over de prijs (wat dan ook zeker zal gebeuren).

Om mee te gaan zijn de kosten in Nederland als volgt (de prijs per persoon is bv de weekprijs gedeeld door het aantal personen op het schip, met een maximum van 22 personen):
Week €4220
Weekend €2320
Midweek €3170
Dag €1160
Extra dag €770
Wanneer je op de Oostzee wil varen worden de kosten ongeveer 15% hoger (exclusief BTW).
Wil je meer informatie? Dan kun je altijd kijken op www.engelina-charters.com.

Vanaf april zullen we op het schip wonen en zijn we bereikbaar per telefoon (en dus niet meer via email), dus als je dan gelijk een reactie wilt weet je onze mobiele nummers!

Maar voor die tijd spreken we elkaar vast nog wel ;)....

Ennuh, een gelukkig nieuwjaar allemaal (beetje laat, maar beter laat dan nooit)!!

Dikke knuffel van mij.

• 17 Januari 2005 - 22:47

Xlim:

nou ik hoop dat er nog een puntje tussen die getallen in zitten!! x

• 18 Januari 2005 - 07:25

Oui_tk:

Je moet natuurlijk wel bedenken dat je met 22 man op de boot zit, dus delen door ... !! En moet je eens kijken hoe goedkoop een weekje dan is per persoon! Wanneer ga je nou mee?? Dikke knuffel van mij.

• 24 Januari 2005 - 05:33

Bergie Waar Ben Je Nu:

Ha die Wieteke. Ik zit nog steeds aan de andere kant van de wereld, dus kan niet met jullie meezeilen. Maareh, als je een keer in Milford Sound aanmeerd, roep me ff.
    Veel succes! Ik zal bij het volgende verhaal op mijn site (begin februari) even de link zetten.

Grote groeten, dikke zoen,
    Gideon