Nog 3 weekjes..... - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Nog 3 weekjes..... - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Nog 3 weekjes.....

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

19 September 2005 | Duitsland, Kiel

Hallo allemaal!

Nog 3 weekjes en het zit erop. We kijken er echt naar uit! Ik ben naar het optreden van STOMP geweest en het was heel erg leuk. Geslaagde avond geweest. Ben alleen wel helemaal genezen van het Duitse openbaar vervoer. Dat was een minder leuke en bovendien nog dure ervaring ook. Ik huur liever een autootje weet ik nu wel....! Sindsdien hebben we een paar groepjes nog gehad, waaronder een 'leeg' tochtje met mijn ouders en de moeder van Bart-Jan en nog kennissen van mijn ouders. Was heel erg leuk. En natuurlijk hadden zij ook allerlei leesvoer uit Nederland meegenomen. Heerlijk!!!
Vanaf vandaag hebben we voor 2 weekjes een extra maat aan boord, omdat we toch wel erg moe zijn.... Dat moet een beetje helpen verlichten en ik denk dat dat zeker zal helpen. Psychisch werkt het al als een gek!!! De terugweg gaan we aan op 1 oktober en als het allemaal een beetje voorspoedig gaat, komen we 5 of 6 oktober in Enkhuizen aan. We hebben een flinke groep aan boord (zelf bij elkaar gesprokkelt) en allemaal hebben ze al eens op het schip gevaren, dus dat wordt een 'easy' tochtje! En als we dan al onze troep van de boot naar Sneek hebben gesleept, gaan we daar even uitrusten en daarna gaan we lekker lang vakantie vieren op de Canarische Eilanden. Even van de zon en zee genieten, in plaats van erin te werken!
Dit zal het laatste Oostzee-mailtje zijn denk ik en jullie horen dus wel weer van me in Nederland en anders vanaf de Canaren!!!

Alvast een fijne herfst toegewenst ;) en tot gauw.

Liefs van mij.

  • 20 September 2005 - 10:09

    Leo & Lenie:

    Gezien dat je de site weer up to date hebt gemaakt. We hebben een fijn weekend gehad op de boot bij julie, met Louise, Adriaan en Marianne. Jullie hadden een leuke route voor ons in petto. Van Travemunde via Denemarken naar Kiel.Het fotoboek van dat weekend met als afsluiting dagje Groningen met Louise als gids (op cd rom) is een mooi compleet geheel geworden!!We kijken alweer uit de laatste tocht van dit seizoen, Kiel - Enkhuizen.
    De laatste loodjes.
    Liefs en groetjes XXX

  • 20 September 2005 - 18:18

    Liselotte:

    hoi wieteke,
    Wat geweldig dat jullie het zo naar je zin hebben. Een paar weken geleden ben ik op vakantie geweest naar Zweden en toen hebben we een dag in Kiel doorgebracht, in afwachting van de boot. Leuk om een klein gedeelte van jullie reis gezien te hebben. Geniet van jullie vakantie. Mocht je een keer aan mijn kant van het land zijn, dan ben je van harte welkom.
    groetjes!

  • 21 Oktober 2005 - 10:47

    Tess:

    hey wieteke,

    heb je tijd om af en toe op onze site te kijken? werkt wel goed he zo'n site. waar kijk je naar uit - even niet varen? lekker naar je eigen plekkie?
    hoe was STOMP, zou ik ook nog wel eens willen zien.
    China is steeds leuker!
    tot over een tijdje, in NL dan maar. xx tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 48772

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: