Een korte groet vanuit Denemarken... - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu Een korte groet vanuit Denemarken... - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Wieteke Balen - WaarBenJij.nu

Een korte groet vanuit Denemarken...

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

02 Augustus 2005 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo allemaal!

Het heeft weer ff geduurd, maar hier is dan eindelijk weer een berichtje. Sinds het laatst beschreven reisje hebben we alweer 5 groepen aan boord gehad en zijn we er een weekendje tussenuit geknepen. 3 van de 5 groepen waren schoolklasjes en dat was echt absoluut niet leuk... Gelukkig hadden we daar tussendoor ons uitje! We hadden een autootje gehuurd (ik hoefde eindelijk niet te rijden!) en zijn naar Schleswig gereden. Daar hebben we een hotelletje gezocht en omdat we perse een bad in onze kamer wilden duurde dat een tijdje. Uiteindelijk zijn we beland in -volgens mij- het duurste hotel van de omgeving. In wat vroeger de huwelijkssuite was!!! Helemaal te gek. De volgende dag hebben we wat rondgereden en kwamen we terecht in een kinderpretpark. Wat een humor!! Alle glijbanen geprobeerd en 's avonds weer ontspannen in de Welness van het hotel (bubbelbad, sauna, enz). Was heel grappig allemaal. Leuk zo voor een keertje. En daarna begon de ellende weer met schoolklasjes, gelukkig was het dit keer een gymnasiumklas, gemiddeld 18 jaar oud. Dat was wel een verbetering na 2x 15-jarige IVBO'ers gehad te hebben die met tegenzin op die boot zitten.... Daar wordt je echt niet vrolijk van. De laatste 2 groepen waren/zijn geweldig (er is nu nog een groep aan boord), het zijn gelukkig weer volwassenen en hartstikke enthousiast. Dan weet je weer waarom je dit werk ook alweer doet.
Volgende week is Bremerhafen Sail. Een soort Kielerwoche, alleen dan veeeeel kleiner! De hele week liggen we dan naast de Astrid > vind ik wel humor! Daarna gaan we inderdaad met een paar mensen terug. Maken we een gezellig tochtje van, hopelijk zit het weer een beetje mee.
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Jullie krijgen de groeten van Bart-Jan. En tot de volgende keer!!!!!

  • 04 Augustus 2005 - 18:20

    Lenie:

    Leuk, weer een reactie te lezen over hoe het jullie vergaat daar op de Oostzee. heb het weer even uitgeprint voor oma, die graag op de hoogte wil blijven!Heel veel plezier samen op de Engelina!We komen zeker nog een keer.Liefs XXX mam =doeg=

  • 07 Augustus 2005 - 08:49

    Gideon:

    He Wieteke. Goed om te horen dat je boot vol krijgt met gasten, ik ben benieuwd hoe je aan de contacten komt.
    Hier in Sydney ben ik goed geld aan het verdienen met schilderijen slijten.

    Tot bubbels

  • 17 Augustus 2005 - 08:10

    Iris:

    hey meis,
    alles goed daar? hier weer heel lekker weer (natuurlijk want ik ben weer begonnen met werken) dus ik ben vanochtend helemaal op mijn fietsie naar mijn werk gefietst. Lekker hoor zonnetje natuur...
    Ik heb nog een vraagje: wat is ook alweer je telnr? Ik heb een nieuwe telefoon en ben al mijn nr kwijt. Nu heb ik ze wel opgeschreven maar die van jou is een beetje onleesbaar geworden... ik heb je gisteren gesmst maar ik denk dat ik het naar een verkeerd nr heb gestuurd...
    Nou hoop snel weer meer van je te horen! Kus knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieteke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 48936

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 31 Maart 2019

Exploring the Caribbean - 2019

30 April 2016 - 29 April 2017

Jouw Personal Planner

30 November -0001 - 30 November -0001

2004-2009

01 Juli 2012 - 30 November -0001

33+ Tijd om te genieten!

Landen bezocht: